Winkelwagen

Algemene vragen

  • Ik ben iets vergeten te bestellen, kan ik dat nog bij mijn huidige bestelling laten zetten?

    Nee, je moet hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen. Omdat het twee losse bestellingen zijn, kan het voorkomen dat er verschillende afhaalmomenten zijn, afhankelijk van de dag van bestellen.

  • Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

    Ja, dat kan. neem hiervoor contact op met onze klantenservice

  • Ik blijf hangen wanneer ik mijn bestelling af wil ronden, hoe kan dit?

    Het kan zo zijn dat je dan de cookies niet geaccepteerd hebt voordat je bent gaan bestellen, door de cookies niet te accepteren mogen we bepaalde zaken niet registreren en hierdoor kan een bestelling dan niet afgerond worden. Wanneer je de cookies accepteert zou je het bestelproces zonder problemen af moeten kunnen ronden.

  • Hoe werkt het bestellen?

    Het bestellen gaat als volgt in zijn werk: Een bestelling die je voor 9:00 uur doet, staat 2 dagen later klaar in de door jou geselecteerde EMTÉ Supermarkt. Wanneer je dus op maandag voor 9:00 uur een bestelling plaatst, staat deze op woensdag voor je klaar etc. Let op! Als je op vrijdag een bestelling plaatst, staat deze niet op zondag maar op maandag voor je klaar. Bekijk ook het bestelschema.

  • Ik zie subtotaal staan bij het prijs overzicht en deze wijkt af van de totaalprijs, hoe is dit verschil te verklaren?

    Dit is de prijs minus BTW. Uiteindelijk betaal je in de winkel gewoon het totaalbedrag wat aangegeven staat.

  • Waar vind ik de aanbiedingen uit de weekfolder?

    Bekijk hier de folder van deze week.