Winkelwagen

Algemene vragen

  • Ik ben iets vergeten te bestellen, kan ik dat nog bij mijn huidige bestelling laten zetten?

    U kunt gewoon een nieuwe bestelling inzetten. Het zijn echter wel twee losse bestellingen en het kan zo zij dat er verschillende afhaal momenten zijn afhankelijk van de dag van bestellen.

  • Krijg ik ook FijnproeversPunten wanneer ik iets bestel?

    Uiteindelijk reken je gewoon af aan de kassa in de winkel en worden je FijnproeversPunten bijgeschreven op je account.

  • Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

    Ja, dat kan. neem hiervoor contact op met onze klantenservice

  • Ik blijf hangen wanneer ik mijn bestelling af wil ronden, hoe kan dit?

    Het kan zo zijn dat je dan de cookies niet geaccepteerd hebt voordat je bent gaan bestellen, door de cookies niet te accepteren mogen we bepaalde zaken niet registreren en hierdoor kan een bestelling dan niet afgerond worden. Wanneer je de cookies accepteert zou je het bestelproces zonder problemen af moeten kunnen ronden.

  • Hoe werkt het bestellen?

    Het bestellen gaat als volgt in zijn werk: Een bestelling die je voor 9:00 uur doet, staat 2 dagen later klaar in de door jou geselecteerde EMTÉ Supermarkt. Wanneer je dus op maandag voor 9:00 uur een bestelling plaatst, staat deze op woensdag voor je klaar etc. Let op! Als je op vrijdag een bestelling plaatst, staat deze niet op zondag maar op maandag voor je klaar. Bekijk ook het bestelschema.